Figura Festő Kuckó

A blogot a figuráimról készült képek miatt csináltam, hogy megmutassam a barátaimnak milyenek is ezek az apró fém és műanyag dolgok.

Friss topikok

HTML

Devout, folyt.köv.

2010.04.04. 19:06 | Nyerki Emil 'Galmon' | Szólj hozzá!

Szóval most, 2 nap elteltével folytatom. Eredetileg úgy akartam, hogy minden fémes részt lefestek és utána cikk, de rájöttem mennyire jól is akarom ezt a figut kifesteni. Nah de, itt van egykét kép a fegyveréről és a pajzsáról. Hosszú összevágott képek lesznek! Így mindegyik oldalról megnézhetitek a részeiket.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Közben tegnap éjjszaka kitaláltam hogy a talp se legyen olyan átlagos, putty-ból megprobáltam csinálni kőlapos talpat. Hát így sikerült:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Majd ahogy folytatom a figurát rakom fel a többi képet is.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://figurakfestese.blog.hu/api/trackback/id/tr741894414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása