Figura Festő Kuckó

A blogot a figuráimról készült képek miatt csináltam, hogy megmutassam a barátaimnak milyenek is ezek az apró fém és műanyag dolgok.

Friss topikok

HTML

Új események

2010.04.01. 20:16 | Nyerki Emil 'Galmon' | Szólj hozzá!

 Végre történt ma valami, az első napon a szünetből. Jó igazából az holnap lesz, de attól még én nem mentem suliba:D

Szóval lemostam elég sok figurát, mégtöbbet összeraktam. El is kezdtem alapozni, csakhát alapozás közben kifogytam... kellemetlen...nah mind1 majd holnap airbrushal. 

Holnap megjön a figurám, ugyhogy arról és a többiről bőven lesz sok kép:D

Addig is itt egy kép a leendő figuról, ahogy a gyártó festette:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://figurakfestese.blog.hu/api/trackback/id/tr941887730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása