Figura Festő Kuckó

A blogot a figuráimról készült képek miatt csináltam, hogy megmutassam a barátaimnak milyenek is ezek az apró fém és műanyag dolgok.

Friss topikok

HTML

Amikor elér a Waaagh! ereje, avagy ork nemes lépésről lépésre.

2009.07.23. 16:38 | Nyerki Emil 'Galmon' | 1 komment

Megint itt vagyok. Elöszőr is felhívnám mindenki figyelmét egy kis szerkezeti változásra. Mostantól csak a legelső cikk lesz kint teljesen a főoldalon, a többiből egy kis rész, és a "Tovább" gombbal lehet elérni a teljes cikket. Noh, elég a beszédből, csapjunk is a lecsóba(vagy inkább ne). Szóval, az elöző cikkben leírtam hogyan csináltam meg egy sima orkot. Most egy kicsit nagyobb srác van palettán egy Ork Nemes. Kb másfélszer akkora mint egy sima ork, és vadabb is a kinézete. Róla lesz egy viszonylag részletes leírás.

Elöszőr is, kivágtam az öntőkeretről, lesorjáztam és ez lett az eredmény.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Igen ám, csak mint mondtam az elöző cikk elején, nem akartam lefújni, mert tartogatom az alapozómat. Így hát lealapoztam kézzel a figurát. De mivel mindig csak mondom, hogy kézzel alapozom, és nem magyarázom el, ugy gondoltam csinálok egy gyors videót arról, hogyan is kell.(elnézést kéres a nagy modellező társaimtól, de én így látom a kézzel alapozást.)

 

 

Remélem látszik rendesen a videó, és a hang sem túl szörnyű, bár bevallom meglepődtem a saját hangomtól. Végül is ilyen lett a figu alapozás után:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bár a részletek annyira még nem látszanak, szerintem lejön az a képről, hogy egy félig fémarcú lényről van most szó.

Megcsináltam a bőrét, a körmeit, és a fogait. Nem kis meló volt a bőrét megcsinálni, de szerencsére megvan.

Elölről. Itt legalább látszanak, a "vérben" forgó szemei.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Jobb oldalról. Látszik a jobb bicepsze, kézfeje, és a feje jobb oldala.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fura szögből. Látszik a bal bicepsze, és a bal kezén a körmök.

 

 

 

 

 

 

 Ezek után elkezdtem a fémszíneket, a kockás részeket, és a vért felfesteni. Itt vannak a képek:

 

 

 

Látszik a balta,és az arca:D

 

 

 

 

 

 

 

 

Elölről. Itt legalább látszik a válla is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Teljesen jobbról. A fegyver is be van kockázva, de be is véreztem így orkosabb.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hátulról. Ezt főleg a vállap miatt csináltam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És végül megint fura poz. Látszik legalább a pisztoly előlről, a vállap egész élesen, és a körmök.

 

 

 

 

 

 

 

Megcsináltam még több fémes részt csak azok nem látszanak a fotokon.

 

Végre készen lett a figura. Miután láttam napfénynél mien marha szarul néz ki a véres balta, újrafestettem a baltán lévő kockákat. Igazából az volt a legtöbb idő. De a végeredmény a lényeg, ime a képek:

 

Elölről, nagyából minden látszik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Balta a hangsúlyban.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A pisztoly.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hátulról. Főleg a kockás vállap tetszik nekem, de a gránát se, meg a segge sem lett olyan rossz.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fej nélkül előlről. Így jobban látszanak a kicsi fémes részek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És a rusnyaság vaspofája. Azt, hogy az milyen vér rajta, senki sem tudja. Kicsit Frank Einstein feeling a rézcsavarok miatt.

 

 

 

 

 

 

 

Végül ugy döntöttem, hogy most a talpat/tárcsát nem csinálom meg, mert valahogy ez a figura nekem így tetszik. A véleményeket természetesen várom, és nagyon megköszönöm őket. Bár kicsit kevesebb volt a rizsa, és több a kép, remélem így is élvezhető volt.

Köszönet az olvasásért

Üdvözlettel:

Galmon 

A bejegyzés trackback címe:

https://figurakfestese.blog.hu/api/trackback/id/tr591263294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perp 2009.07.25. 10:37:43

Üdv!

Két technika ami nekem bevált:

1. A fegyver "véresitése" a legegyszerűbb,ha a pengét blood red festékkel drybrusholod. Ettől olyan alvadtvéres hatása lett. Nekem ez jött be.

2. A kockák felfestése előtt én egy gombostűvel nagyjából egyenletesen bebarázdáltam. Igy sem lettek tökéletesek a kockák, de valamivel egyenletesebb formájuk lett :)

További jó festést!
süti beállítások módosítása