Figura Festő Kuckó

A blogot a figuráimról készült képek miatt csináltam, hogy megmutassam a barátaimnak milyenek is ezek az apró fém és műanyag dolgok.

Friss topikok

HTML

"Pinkike" folytatása

2009.07.28. 18:43 | Nyerki Emil 'Galmon' | Szólj hozzá!

Mivel "Pinkike" - az elöző cikkben megismert káoszharcos - törénete már túl hosszúra sikeredett, így csináltam neki egy új bejegyzést, hogy áttekinthetőbb legyen, meg azért is, hogy a javított figurának a képei itt legyenek. Szóval a tegnapi csillag megfestése után, ma elkezdtem javítgatni a páncél festését. Igazából a kék részeket kék-, a pink részeket vörös modellezőtintával "bemostam". Utána a felesleges helyre került tintát átfestettem a kellő színnel. Ezután a karoknál kicsit kontrasztosabbá tettem a figurát sötét színek felvitelével. A fegyvereken ugyan ezt csináltam csak egy világos fém színnel az ugynevezett, Mithrill Ezüsttel. Végül megcsináltam néhány koponyamintát, koponyaszerűre, és a talp hátoldalára, és a leendő gazdája által megtalált helyesírási hibát kijavítottam. Íme a figura mostani állapota szerint:

 

Elölről. Látszik a fegyver javítása, a páncél bemosása, a betűcsere.

 

 

 

 

 

 

 

 

Csillag és környéke. Látszik a pizstoly, a kék láb, és a pink kar bemosása.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hátulról. A név kötelez. Látszik a táska és a lábak javítása.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A másik csillag. Látszik a pink láb, a kék kar bemosása, a koponyák, és a kard "sörénye".

 

 

 

 

 

 

 

 

Remélem mindenkinek tetszik, főleg D.-nak, majd szerintem még javítgatom.

 

Üdv
Galmon 

A bejegyzés trackback címe:

https://figurakfestese.blog.hu/api/trackback/id/tr851274161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása