Figura Festő Kuckó

A blogot a figuráimról készült képek miatt csináltam, hogy megmutassam a barátaimnak milyenek is ezek az apró fém és műanyag dolgok.

Friss topikok

HTML

Birth of the Queen, avagy sárkányok kora. Part1

2010.08.01. 16:30 | Nyerki Emil 'Galmon' | Szólj hozzá!

Üdvözlet mindenkinek!

 

Igen, megint egy új dologba kezdek bele, de a többit is be fogom fejezni(valamikor).  Szóval a mostani projekt, egy olyan figura, ahol a tojásból kel ki a sárkányfióka. Igenám, de hamár ilyen különleges a figura, gondoltam kéne neki valami spec talpat is csinálni. Gondoltam vulkanikusra, jégre és miegymásra, de ahogy magamat ismerem, nem tudnám megcsinálni őket. Egyik kedves barátom (akiről eszembejutott ez az egész név is:-) ), mondta hogy legyen füves, vagy sziklás...nah ezt én továbbgondoltam, hogy mi lenne akkor, ha egy sziklán lenne a kissárkány, amin rúnák vannak, és körülötte füves a táj. Az ötlet megvolt, következett a gondolkodás hogyan és miből tudnám megcsinálni. Végül egy 60 mm-s körtalp, egy 25 és egy 20 mm-s négyzettalpra esett a választásom. Ezek megvoltak, de még mindig kellet egy szikla...Nah ez volt a nehezebb dolog. Egyszerűen nem találtam semmi használható dolgot. Kb 1 órás keresés után találtam meg az egyik tereptárgyamat, amiről leszedtem egy sziklát, annyira ugy sem látszik hogy nincs ott. Igenám, csak ugye az alapozóban lévő oldószertől megolvad. Ezt mondjuk viszonylag egyszerűen megoldottam, ecsettel "lealapoztam" feketére. 

Íme egy kép a "hozzávalókról":

 Folytatása következik.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://figurakfestese.blog.hu/api/trackback/id/tr912191407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása