Figura Festő Kuckó

A blogot a figuráimról készült képek miatt csináltam, hogy megmutassam a barátaimnak milyenek is ezek az apró fém és műanyag dolgok.

Friss topikok

HTML

Pinkike javítása

2009.07.29. 18:41 | Nyerki Emil 'Galmon' | Szólj hozzá!

 Elhatároztam, hogy minden képet, amikor van új külön bejegyzésbe tesszem , így átekinthető lesz. Ma Pinkike szemét próbáltam megcsinálni, a hasán a csatlakozást, és a káosz csillagot csináltam meg normálisra a bal vállán. Plussz a fegyvereket bemostam barna tintával, ezáltal elmélyültek a színei. Íme a képek:

 

Elölről. Sajnos a szem nem ugy látszik mint élőben, de a fegyverek és a hasa teljesen jól látszik.

 

 

 

 

 


 

A Csillag a vállán. Innen még jobban látszik a fegyver.

 

 

 

 

 

 

 

 

A Következő képek lehet, hogy még ebben a cikkben.

A bejegyzés trackback címe:

https://figurakfestese.blog.hu/api/trackback/id/tr441276121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása