Figura Festő Kuckó

A blogot a figuráimról készült képek miatt csináltam, hogy megmutassam a barátaimnak milyenek is ezek az apró fém és műanyag dolgok.

Friss topikok

HTML

Birth of the Queen, avagy sárkányok kora. Part2

2010.08.02. 20:41 | Nyerki Emil 'Galmon' | Szólj hozzá!

Tegnap a talp dolgairól meséltem, mai nap ideje bemutatni a sárkánykirálynőt, aki éppen születőben van a figurán. Maga a figura igen egyszerű, de szerettem volna érdekesre megcsinálni, mégiscsak a Kék Sárkányok új királynőjéről van szó. Az alap koncepció egy kék sárkány, aminek világító kék szemei vannak. Ezek után már csak az volt a kérdés, hogy milyen színű legyen a tojás? Sokat gondolkodtam ezen, hosszú gondolkodás után a fórumon kaptam egy jó ötletet. Az mondjuk egy sima, csont színű tojásról szólt, de én végül egy narancssárga alapú, citromsárga fedőrétegű tojást csináltam, amin vörös csillagok vannak. NEM félreérteni, ennek semmi politikai jelentése nincs, csak a színek miatt lett vörös. Mást nem nagyon tudok róla mondani, beszéljenek inkább a képek.

 

 

 Folytatása következik

A bejegyzés trackback címe:

https://figurakfestese.blog.hu/api/trackback/id/tr402194108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása