Figura Festő Kuckó

A blogot a figuráimról készült képek miatt csináltam, hogy megmutassam a barátaimnak milyenek is ezek az apró fém és műanyag dolgok.

Friss topikok

HTML

Devout, az első Warmachine figurám.

2010.04.02. 21:16 | Nyerki Emil 'Galmon' | Szólj hozzá!

Szóval új játék, Warmachine. Nekem nagyon bejön, mert keveri a fantasy és a sci-fi elemeket. Pl mágia, robotok, puskák és egyéb apróságok. Első figurámat a fórumon vettem, egy másik sráctól. A figura az, amit az elöző bejegyzésben beraktam képnek, csak mostmár a kezemben van. 

Szóval kezdetét vette a munka. Kicsomagoltam, sorjáztam, és 3 darabba ragasztottam. Így könyebb festeni. Összeraktam egy képet még alapozás elöttről. Nézzétek el az egyszerű összerakású képet, Paint-el csináltam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Következő lépés az alapozás volt. Mivel kifogyott az alapozom, gondoltam Airbrussal csinálom. Elkezdem, de persze nem lett a legjobb a fedés. Ugyhogy kézzel is rá kellett segíteni. Végül is ilyen lett:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Folytatás holnap, mikor már festem a figurát.

A bejegyzés trackback címe:

https://figurakfestese.blog.hu/api/trackback/id/tr291890639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása