Figura Festő Kuckó

A blogot a figuráimról készült képek miatt csináltam, hogy megmutassam a barátaimnak milyenek is ezek az apró fém és műanyag dolgok.

Friss topikok

HTML

Ainariël, A fény nyíla.(Ainariël Arrow of Light)

2009.08.22. 14:33 | Nyerki Emil 'Galmon' | 2 komment

Tegnapelött végre megérkezett az Andrea Miniatures figurám. Ő pedig, mint ahogy a címből is lehet gondolni, egy íjász figura. Ő az első ajándéknak szánt figurám, ami meg is jött, bár őt nem a Jonakotól rendeltem, hanem a Wargammerstől. Amint megláttam a figurát élőben, rájöttem, hogy elég nagy szívás lesz kifesteni, olyanra amilyenre én szeretném, de a "cél szentesíti az eszközt", szokták mondani, de majd meglátjuk... És mivel már lakkom is van, a figura elkészültével kap majd egy réteg, Vallejo Satin Varnist, így a festés túléli majd a szállítást, de remélem a ragasztó is. Elég vékonyka szegény, és ragasztani sem volt könnyű, főleg hogy nem ragaszthattam mindent egybe, mert akkor a részleteket nem tudnám megfesteni.

Itt van néhány kép, ahogy kiszedtem a dobozból, és ahogy én összeraktam a darabokat.

 

Így küldték, a fekete szivacs nagy ötlet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fejhez csak hozzá-ragasztottam a hajat, mert arra spec kérés van:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Testhez hozzá-ragasztottam másik kart.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lábakat nem ragasztottam oda, mert zavarták volna a vörös köpeny festését.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezek után, fogtam és lealapoztam a lánykát. Tudom nem mindenhol lett tökéletes az alapozás, de azt kézzel javítom ki.

 

A fej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A test.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lábak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elöszőr a hajat fogom megcsinálni, majd az arcot, hogy legalább a fej készenlegyen, és utána a köpenyeket és egyéb szépségeket. Amint elkészült valamelyik rész fotózom és rakom fel ide a képet.

 

Végül is csak a hajat csináltam meg, az arcra nem nagyon jutott erőm. Remélem jól sikerült a haj konytja, bár az összefogás alatt elég gagyin sikerült, azt majd holnap, ha lesz időm, újracsinálom. De itt vannak a képek, hogy ne csak beszéljek:

 

Fej elölről.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fej hátulról.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nah jó sok szívás után, végre készen lettem a fejjel. Sajnos a bőr nem lett túl egyenletes, de ez csak közelről látszik. Az arcpirósítás szerintem jól sikerült, de az egész fej nagyon kicsit. Javítottam némít a haján, szerintem így jobb lett.

 

Elölről, naggyából jól látszik minden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oldalról. Szerintem jobban látszik az arcpír.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Éjjszaka, és estefelé javítgattam az arcon, normálisra megcsináltam az arcpírt, és megcsináltam a szemhély sminkjét. Javítgattam némit a hajon, bár szerintem az nem látszik. Ezekután megcsináltam a díszítéseket, egy bronz színnel, és elfogyott az erőm mára. (a fej képei azért ilyenek mert nagyítóval csináltam őket)Itt vannak a képek:

 

Arc. Remélem azért lehet látni a sminket(lilás rész a szemhélyon)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Arany cuccok elől.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Arany cuccok hátul.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mivel mostanában nem sok időm jut festésre(sajnos, de holnap egész nap csak festek:P), tegnap elkezdtem megcsinálni a fehér köpeny alapját, meg ma dühömben megcsináltam a bőrfelületeket.

 A bőrfelületek. Tudom nem a legszebbek de még javítok rajta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bőrfelület hátulról... jobb mint elöl.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nah, megvolt a nagy festős nap is, bár nem sikerült olyan sokat haladnom, mint szerettem volna... Azt terveztem hogy megcsinálom a két köppenyt, de sajnos csak az alapszíneket sikerült felvinnem... Szivatos ez a figura, de nagyon, és alig van már rá időm... Jövő héten 3 nap kiesik, utána való héten 2, suli kezdés elött, kiesik a beköltözés a koleszba, onnantól meg csak hétvégén tudok festni amikor éppen nem a nyelvvizsgára tanulok... De hát ilyen a tanuló diák sorsa....

Itt vannak a képek:

 A fej. Igazából csak a fülbevalót festettem feketére.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kész láb egyik oldalról.(bocsi a vaku csak bezavart)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Másik oldalról. Itt a természetes fény segített.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A test elölről. Látszik hogy a hátsó köpenynek barnás-vörös az alapszíne.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hátulról.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mai nap nem is terveztem igazából festést, mégis megcsináltam a köpenyt. Szerintem jól sikerült, és megérte azt a kb 6 óra munkát amit beleöltem. De hát ilyen ez a hobbi. Nem is fecsegek tovább ime a képek:

 

Előlről. Bocsi ha valami nem látszik, a nap sütötte:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hátulról egyik szögből.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hátulról másik szögből. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utazás előtti utolsó bejegyzés. Megcsináltam a fehér köpenyeket, és a tegezt. Nagyon nem tudom hogy készen leszek-e de nagyon remélem. Ha kell nem eszem, nem alszom, de ennek a figunak készen kell lennie időre!

Nah itt vannak a képek:

 

Fehér köpeny a figurán.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A tegez.(Kit tegez? kac-kac, nagyfaterom régi vicce).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A láb kicsit elfordítva, az első fehér takarórész.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'll be back!!! Mondta annó a Terminator, és én tényleg vissza is tértem. Nem sokat festettem, bár egyre jobban sürget a határidő. Kb. 2 hetem van befejezni a figurát, és még marha sok meló van vele. Dehát a cél megéri. Íme a kép, arról amit ma csináltam:

 

A Drágakő nem becsillant hanem ilyen alapból a festése.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És még 1 kép, ahol táblagyurmával raktam össze, azon a talpon ami majd az ővé lesz.

 

A Lábánál és a nyakánál az a fehér cucc táblagyurma

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nah még 1 nap, még több festés. Sajnos soha nem tudok ugy haladni ahogy akarok. De szerencsére már csak a vállak, a mellkas, a jobb láb környékén, és a bal láb mögötti részt kell még megcsinálnom. Ma megcsináltam az íjat meg a karpereceket. Itt vannak a képek:

 

Elölről. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az íj.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt látszik mind2 karperec.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megint elment egy nap, és már látom a fényt az alagút végén.(nem, nem a metróalagutban állok) Ha így hagynám ahogy ma van akkor már csak 1 fekete csizmája maradna. De nem hagyom így sok javítgatni való van még rajta. Íme 2 kép a mostani állásról:

 

Elölről.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hárulról, jobban látszik a váll.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nah most volt egy kis kihagyásom, de festettem és elkészültem a figuval! és még időben:D. Most már össze van ragasztva, a saját egyedi talpán. Nem beszélek inkább sokat,így néz ki 3 réteg lakk után, íme a kép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Némi statisztika a festésről:

Összesen 152 képet csináltam róla

Ebből 35 került fel ide.

4 nagytárcsa, és 4 kicsit kellett míg kikísérleteztem, hogy milyen legyen a tárcsa.

Festési idő: nah itt van a gáz mert kb 48 óra után már nem számoltam...

Festékek: szinte az összes színemet használtam, és legalább megtudtam, hogy tényleg megéri lakkozni a figurát:D, bár ez szállítás után derül majd ki.

Több infó nem jut eszembe, ha érdekel még valami, írd meg kommentbe!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://figurakfestese.blog.hu/api/trackback/id/tr401283529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

H.Tomi 2009.08.10. 20:54:00

Jó vagy Emil, csak azt nem értem hogy miért az aranyat festetted először és nem magát a ruhát.

GoblinPirate 2009.10.27. 21:05:38

Hát ne sértődj meg de a figura minősége nem tükrözi a belé fektetett időt, több mint 48 óra sokk.
süti beállítások módosítása