Figura Festő Kuckó

A blogot a figuráimról készült képek miatt csináltam, hogy megmutassam a barátaimnak milyenek is ezek az apró fém és műanyag dolgok.

Friss topikok

HTML

Special report to D. (avagy amikor slaanesh és tzeentch találkozik)

2009.07.25. 21:16 | Nyerki Emil 'Galmon' | 1 komment

Nos ez elég fura egy cikk lesz! Egyszerűen elmagyarázom azt majd a képek beszélnek helyettem. Szóval elfeleztem a figurát eldöntöttem hova kerül kék, hova pink és lealapoztam fehérrel a pink részeket, feketével a kék részeket. És elkezdtem felvinni a színeket.

 

Alapozás után:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pár szín felvitele után:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miután napfénynél is láttam mit alkottam, hát... a fejemhez kaptam. Ilyen ocsmányul még soha nem festettem. Rájöttem, hogy ha csak tisztán van a jégkék és a pink nem fog jól kinézni, így beletettem egy sötét kék és lila szín is. A fém részeket meg bronzzal festettem le.Végül javítgattam rajta és ez lett a végeredmény(amin lehet hogy még javítgatok)

 

Elölről, így kb minden látszik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szép bronz káoszcsillag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hátulról a táska.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oldalról látszik a karja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Erre a vállapra még lehet kívánni mi legyen rajta. Remélem tetszik mindenkinek, de főleg a leendő gazdájának ;).

 

D. kívánsága szerint csillagot festettem a vállapjára. Íme ez lett az eredmény:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://figurakfestese.blog.hu/api/trackback/id/tr691268305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petrow 2009.07.27. 13:31:27

Az ecsetkezelésed jó, de pár helyen túl vastagon van rajta a festék és elfedi a részleteket.
Ezt az elején én is alaposan benéztem, mert azt hittem, hogy a tömör fedés=szép figura. Pedig nagyon nem :)
Érdemes kikísérletezned, hogy mi az a hígítás, amivel még szépen lehet festeni. Ha túl sok a víz az ecseten, festés előtt érdemes lehúznod egyszer egy papírtörlőn, és a maradékkal szépen lehet festeni.
Nem biztos, hogy elsőre tömör fedést fogsz elérni, de inkább 2 vékony réteg, mint 1 túl vastag.
süti beállítások módosítása